ΓΕΝIΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡIΕΣ | |
Αριθμός Συρμών | 28 (Γραμμές 2 και 3) |
Σύνθεση Συρμού | 6 Οχήματα |
Πόρτες ανά Όχημα | 4 ανά πλευρά |
Χωρητικότητα Συρμού | 224 Καθίσματα 806 όρθιοι (5 Επιβάτες / τ.μ.) 1030 Επιβάτες / Συρμό |
Διευκολύνσεις Επιβατών | Aερισμός με Αέρα Βεβιασμένης Κυκλοφορίας Σύστημα Αυτόματων Ανακοινώσεων Σταθμών |
ΤΕΧΝIΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡIΣΤIΚΑ | |
Διαμόρφωση Συρμού | Δύο μονάδες τριών (3) οχημάτων συνδεδεμένων πλάτη με πλάτη Iθυντήριο Όχημα – Κινητήριο Όχημα – Κινητήριο Όχημα. |
Μήκος συρμού | 106μ. |
Πλάτος Οχήματος | 2800χιλ. |
Ύψος Οχήματος | 3600χιλ. |
Εσωτερικό Ύψος Οροφής Οχήματος | 2180χιλ. |
Βάρος Συρμού | 178 τόνοι κενός 245 τόνοι με πλήρες φορτίο |
Εύρος Τροχιάς | 1435χιλ. |
Τάση Λειτουργίας | 750 VDC |
Κινητήρες Έλξης | 4 – 153kw DC Κινητήρες Έλξης ανά κινητήριο όχημα |
Έλεγχοι Έλξης | DC Chοpper / Έλεγχοι μικροεπεξεργαστών |
Πέδηση | Αναγεννητική – Δυναμική / Πνευματική Πέδηση |
Μέση Επιτάχυνση | 1.00μ. / δευτερόλεπτο2 |
Μέση Επιβράδυνση | 1.08μ. / δευτ.2 (Υπό Κανονικές Συνθήκες) 1.20μ. / δευτ.2 (Σε Συνθήκες Έκτακτης Ανάγκης) |
Μέγιστη Ταχύτητα | 80χλμ. / ώρα |
Κατασκευή Αμαξώματος | Ανοξείδωτος Χάλυβας |
ΠΛΗΡΟΦΟΡIΕΣ ΕΠIΧΕIΡΗΜΑΤIΚΗΣ ΦΥΣΗΣ | |
Ανάδοχος | Κοινοπραξία ”ΟΛΥΜΠIΑΚΟ ΜΕΤΡΟ” |
Κύριοι Προμηθευτές Τροχαίου Υλικού | SIEMENS ABB- DAIMLER-BENZ GEC / Alsthοm |
Χώρες ή Περιοχές Κατασκευής | Νυρεμβέργη, Γερμανία Λα Ροσέλ, Γαλλία |