Για ποιο λόγο διακόπηκε η λειτουργία της Γραμμης 3 από Εθνική Άμυνα μέχρι Δ. Πλακεντίας και Αεροδρόμιο;
Σε αντίθεση με τους Σταθμούς ΧΟΛΑΡΓΟΣ και ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ όπου είχε κατασκευασθεί το κέλυφος των Σταθμών κατά τη διάνοιξη της σήραγγας προς Δουκίσσης Πλακεντίας, στον Σταθμό ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ δεν είχε πραγματοποιηθεί καμία κατασκευαστική εργασία. Στις 14 Φεβρουαρίου 2009 πραγματοποιήθηκε η απαραίτητη διακοπή τμήματος της Γραμμής 3 στο ύψος του Σταθμού ΕΘΝΙΚΗ ΑΜΥΝΑ. Η επαναλειτουργία του εν λόγω τμήματος της Γραμμής πραγματοποιήθηκε στις αρχές Σεπτεμβρίου 2009, οπότε δόθηκε στο επιβατικό κοινό και ο Σταθμός ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ. Τον Δεκέμβριο του 2010 τέθηκε σε λειτουργία και ο Σταθμός ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ.
Πού ακριβώς βρίσκονται οι νέοι σταθμοί των επεκτάσεων της Γραμμής 2 του Μετρό προς Ανθούπολη και Ελληνικό;
Οι ακριβείς διευθύνσεις των νέων σταθμών της Γραμμής 2 είναι οι εξής:
ΕΠΕΚΤΑΣΗ | ΣΤΑΘΜΟΣ | ΘΕΣΗ |
---|---|---|
‘Aγιος Αντώνιος-Ανθούπολη | ||
Περιστέρι | Πλατεία Δημοκρατίας | |
Ανθούπολη | Αναπάυσεως Αμφιλοχίας | |
‘Aγιος Δημήτριος-Ελληνικό | ||
Ηλιούπολη | Βουλιαγμένης & Κλεάνθους | |
‘Aλιμος | Ηρώος Μάτση & Βουλιαγμένης | |
Αργυρούπολη | Πόντου (γήπεδο Μπάσκετ) | |
Ελληνικό | Βουλιαγμένης & Ιασωνίδου |
Πού ακριβώς θα βρίσκονται οι νέοι σταθμοί των επεκτάσεων της Γραμμής 3 του Μετρό προς Αγία Μαρίνα (Δήμο Αγίας Βαρβάρας) και Πειραιά;
Οι ακριβείς διευθύνσεις των νέων σταθμών της Γραμμής 3 θα είναι οι εξής:
ΕΠΕΚΤΑΣΗ | ΣΤΑΘΜΟΣ | ΘΕΣΗ |
---|---|---|
Αιγάλεω-Αγία Μαρίνα (Δήμος Αγίας Βαρβάρας) | ||
Αγία Μαρίνα | Ιερά Οδός & Αγίας Μαρίνας | |
Αγία Μαρίνα (Δήμος Αγίας Βαρβάρας)-Πειραιάς | ||
Αγία Βαρβάρα | Λ. Ελευθερίου Βενιζέλου (Αγ.Ελεούσα) | |
Κορυδαλλός | Πλατεία Ελευθερίας | |
Νίκαια | Πλατεία Ελ. Βενιζέλου | |
Μανιάτικα | Αιτωλικού & Μαυρομιχάλη | |
Πειραιάς | Λιμάνι (πλησίον ΗΣΑΠ) | |
Δημοτικό Θέατρο | Ηρώων Πολυτεχνείου & Βασ. Γεωργίου |
Πού θα οριοθετούνται οι σταθμοί του Μετρό Θεσσαλονίκης;
Οι ακριβείς διευθύνσεις των σταθμών του μετρό Θεσσαλονίκης θα είναι οι εξής:
ΕΠΕΚΤΑΣΗ | ΣΤΑΘΜΟΣ | ΘΕΣΗ |
---|---|---|
Σταθμοί Μετρό Θεσσαλονίκης | ||
Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός | Μοναστηρίου & Αναγεννήσεως | |
Δημοκρατίας | Μοναστηρίου & 26ης Οκτωβρίου | |
Βενιζέλου | Εγνατίας & Βενιζέλου | |
Αγία Σοφίας | Εγνατίας & Αγίας Σοφίας | |
Συντριβάνι | Εγνατίας & Αγγελάκη (περιοχή Δ.Ε.Θ.) | |
Πανεπιστήμιο | Εγνατίας & 3ης Σεπτεμβρίου | |
Παπάφη | Κ.Καραμανλή & Παπάφη | |
Ευκλείδη | Ασκληπιού & Κατσιμίδη | |
Φλέμινγκ | Δελφών & Φλέμινγκ | |
Αναλήψεως | Δελφών & Αναλήψεως | |
Πατρικίου | Σόλωνος & 25ης Μαρτίου | |
Βούλγαρη | Παπαδάκη & Βούλγαρη | |
Νέα Ελβετία | Ψελλού |
Για ποιο λόγο επιλέχθηκε η μέθοδος επικάλυψης και εκσκαφής στην κατασκευή του Μετρό Θεσσαλονίκης;
Η κατασκευή των σταθμών του δικτύου της Θεσσαλονίκης επιλέχτηκε να πραγματοποιηθεί με τη μέθοδο επικάλυψης και εκσκαφής (cover and cut) προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί η όχληση στη λειτουργία της πόλης. Με τη μέθοδο αυτή, το μεγαλύτερο τμήμα των κατασκευαστικών εργασιών θα πραγματοποιηθεί υπογείως και η αναπόφευκτη όχληση από τις επιφανειακές εργασίες θα είναι σημαντικά μικρότερη σε σχέση με τις μεθόδους ανοιχτού ορύγματος (cut and cover) που εφαρμόστηκε στους περισσότερους σταθμούς μετρό της Αθήνας.
Τι ακριβώς είναι το σύστημα θυρών επί των αποβάθρων που θα διαθέτει το Μετρό της Θεσσαλονίκης;
Αποτελεί τεχνολογική καινοτομία, που εφαρμόζεται πλέον σε νέα συστήματα Μετρό, η εγκατάσταση θυρών στις αποβάθρες των Σταθμών (που ανοίγουν αυτομάτως μόνο με την έλευση του συρμού στο σταθμό). Η εγκατάσταση των θυρών αυτών επιτρέπει την αυτοματοποίηση όλου του συστήματος και οδηγεί σε μεγαλύτερη ασφάλεια των επιβατών του Μετρό.