Πρώτη γενιά συρμών
| ΓΕΝIΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡIΕΣ | |
| Αριθμός Συρμών | 28 (Γραμμές 2 και 3) |
| Σύνθεση Συρμού | 6 Οχήματα |
| Πόρτες ανά Όχημα | 4 ανά πλευρά |
| Χωρητικότητα Συρμού | 224 Καθίσματα 806 όρθιοι (5 Επιβάτες / τ.μ.) 1030 Επιβάτες / Συρμό |
| Διευκολύνσεις Επιβατών | Aερισμός με Αέρα Βεβιασμένης Κυκλοφορίας Σύστημα Αυτόματων Ανακοινώσεων Σταθμών |
| ΤΕΧΝIΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡIΣΤIΚΑ | |
| Διαμόρφωση Συρμού | Δύο μονάδες τριών (3) οχημάτων συνδεδεμένων πλάτη με πλάτη Iθυντήριο Όχημα – Κινητήριο Όχημα – Κινητήριο Όχημα. |
| Μήκος συρμού | 106μ. |
| Πλάτος Οχήματος | 2800χιλ. |
| Ύψος Οχήματος | 3600χιλ. |
| Εσωτερικό Ύψος Οροφής Οχήματος | 2180χιλ. |
| Βάρος Συρμού | 178 τόνοι κενός 245 τόνοι με πλήρες φορτίο |
| Εύρος Τροχιάς | 1435χιλ. |
| Τάση Λειτουργίας | 750 VDC |
| Κινητήρες Έλξης | 4 – 153kw DC Κινητήρες Έλξης ανά κινητήριο όχημα |
| Έλεγχοι Έλξης | DC Chοpper / Έλεγχοι μικροεπεξεργαστών |
| Πέδηση | Αναγεννητική – Δυναμική / Πνευματική Πέδηση |
| Μέση Επιτάχυνση | 1.00μ. / δευτερόλεπτο2 |
| Μέση Επιβράδυνση | 1.08μ. / δευτ.2 (Υπό Κανονικές Συνθήκες) 1.20μ. / δευτ.2 (Σε Συνθήκες Έκτακτης Ανάγκης) |
| Μέγιστη Ταχύτητα | 80χλμ. / ώρα |
| Κατασκευή Αμαξώματος | Ανοξείδωτος Χάλυβας |
| ΠΛΗΡΟΦΟΡIΕΣ ΕΠIΧΕIΡΗΜΑΤIΚΗΣ ΦΥΣΗΣ | |
| Ανάδοχος | Κοινοπραξία ”ΟΛΥΜΠIΑΚΟ ΜΕΤΡΟ” |
| Κύριοι Προμηθευτές Τροχαίου Υλικού | SIEMENS ABB- DAIMLER-BENZ GEC / Alsthοm |
| Χώρες ή Περιοχές Κατασκευής | Νυρεμβέργη, Γερμανία Λα Ροσέλ, Γαλλία |
