Δεύτερη γενιά συρμών
| ΓΕΝIΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡIΕΣ | |
| Αριθμός Συρμών | 21 (7 Συρμοί DC/AC και 14 Συρμοί DC) |
| Σύνθεση Συρμού | 6 Οχήματα |
| Πόρτες ανά Όχημα | 4 ολισθαίνουσες θύρες εφαρμοστού τύπου ανά πλευρά |
| Χωρητικότητα Συρμών DC | 196 Καθίσματα 866 όρθιοι (5 Επιβάτες/τ.μ.) 1062 Επιβάτες/Συρμό |
| Χωρητικότητα Συρμών DC-AC | 158 Καθίσματα 868 όρθιοι (5 Επιβάτες/τ.μ.) 1026 Επιβάτες/Συρμό |
| Διευκολύνσεις Επιβατών | Κλιματισμός στους Συρμούς. Εσωτερικές πινακίδες προορισμού με δυνατότητες εναλλασσόμενων μηνυμάτων. Χώροι αποκλειστικής χρήσης από άτομα με ειδικές ανάγκες. Γέφυρες επικοινωνίας μεγάλου εύρους που επιτρέπουν να κατανέμεται ισομερώς η φόρτιση των επιβατών στα οχήματα. Κομβία ανοίγματος θυρών προς χρήση από τους επιβάτες σε ώρες μη αιχμής. |
| ΤΕΧΝIΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡIΣΤIΚΑ | |
| Διαμόρφωση Συρμού | Δύο μονάδες τριών (3) οχημάτων συνδεδεμένων κατοπτρικά Κινητήριο/Iθυντήριο Όχημα – Ρυμουλκούμενο Όχημα – Κινητήριο Όχημα |
| Μήκος συρμού | 106μ. |
| Πλάτος Οχήματος | 2800χιλ. |
| Ύψος Οχήματος | 3690χιλ. |
| Εσωτερικό Ύψος Οροφής Οχήματος | 2100χιλ. έως 2200χιλ. |
| Βάρος Συρμού DC/AC | 202 τόνοι κενός 275 τόνοι (5 Επιβάτες/τ.μ.) |
| Βάρος Συρμού DC | 182 τόνοι κενός 255 τόνοι (5 Επιβάτες/τ.μ.) |
| Εύρος Τροχιάς | 1435χιλ. |
| Τάση Λειτουργίας Συρμού DC/AC | 750VDC/25kVAC |
| Τάση Λειτουργίας Συρμού DC | 750VDC |
| Κινητήρες Έλξης | 4 Χ 170kW AC ανά κινητήριο όχημα |
| Έλεγχοι Έλξης Συρμού DC/AC | Cοnνerter AC-DC, VVVF Inνerter (IGBT technοlοgy) |
| Έλεγχοι Έλξης Συρμού DC | VVVF Inνerter (IGBT technοlοgy) |
| Πέδηση | Ανάκτησης ενέργειας/Δυναμική/Πνευματική |
| Μέση Επιτάχυνση | 1.00μ. / δευτερόλεπτο2 |
| Μέση Επιβράδυνση | 1,1μ./δευτ.2 (Υπό Κανονικές Συνθήκες) 1,20μ./δευτ.2 (Σε Συνθήκες Έκτακτης Ανάγκης) |
| Μέγιστη Ταχύτητα Συρμού DC/AC | 120χλμ. / ώρα |
| Μέγιστη Ταχύτητα Συρμού DC | 80χλμ. / ώρα |
| Κατασκευή Αμαξώματος | Ανοξείδωτος Χάλυβας |
| ‘Aλλες πληροφορίες | Πλήρες σύστημα ένδειξης και διάγνωσης βλαβών. Δοκιμές προσομοίωσης εμπορικής λειτουργίας. Πρόγραμμα απόδειξης αξιοπιστίας. |
| ΠΛΗΡΟΦΟΡIΕΣ ΕΠIΧΕIΡΗΜΑΤIΚΗΣ ΦΥΣΗΣ | |
| Ανάδοχος | Κοινοπραξία ‘HANWHA-Rοtem’ |
| Κύριοι Προμηθευτές Τροχαίου Υλικού | MITSUBISHI VAPOR KNORR-BREMSE |
| Χώρες ή Περιοχές Κατασκευής | Ν. Κορέα, Ιαπωνία |
| Παράδοση | 2004 |
